Skolan

God kväll!

Skolan idag var typ som vanligt jättetrög. Gick igenom svenskans historia på modersmål. 2 timmar -.- Sedan hade jag IT (informations teknik) Och i klassrummet/datorsalen var det JÄTTEkallt! Satt och frös i typ 2 timmar! Sedan hade Annuli diskat på Huslig Ekonomi så hennes händer var varma, så då värmde jag mna i hennes :) Samhällslära idag igen, trååkigt. Förutom då läraren börjar skratta, han är...liite konstig ;) Hehe. Sista timmen hade vi studiehandledning. Vi ska söka studieplats till hösten efter sportlovet (alltså vecka 10) Och jag vet inte alls vart jag vill!! Tur att vi fick ''9:ornas heliga bok'' Haha


9:ornas heliga bok :D

Nu fick ni ett tråkigt skolinlägg.... Kommer väl att få ett sånt varje dag nu förutom på helgerna. Jippi...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0