Svar på frågor

Hejsan :)

Nu kommer svaren på min lilla frågestund. Var bara en som kommenterade några frågor, tack för dem :D

Sandra om Frågestund:

1.Tkr du om nån just nu? ;)
2. 5 bästa vännerna?
3. favoritmat?
4. favoritfilm/filmer?
5. favorit-tidning?
6. vad skulle du göra om du fick 1 miljon?
7. va heter din kamera & hur ser den ut?
8. hur gammal e din kanin?
haha kmr int på nåmer ^^ :D

Hihi, tackarr :D

1. Nej, det gör jag faktiskt inte. :)
2. Ömm, jag har många vänner.. Och alla är typ lika bra ;)
3. Svår fråga. Men jag gillar mommos fisk, mums! :D
4. Breaking Dawn kanske? :)
5. Min Häst, Häst Magasinet och Häst Focus :D
6. Ja-a du. :) Lägga in minst hälften på bankkontot. Och så sku jag lägga undan 10.000-20.000 till mina hästar. Och så sku jag flytta någonstans sen då jag blir äldre. Och så sku jag köpa en bil och körkortet. Och så vidare :)
7. Olympus heter den :) Och ser ut ungefär såhär bara att min är svart.Olympus mju 1010
8. Min kanin Fläckis fyller 7 år i Maj :)



Kommentarer
MEPS

ändring till svar nummer 6: " ge hälften åt Meps..."

2012-01-30 @ 15:16:43
URL: http://happiface.webblogg.se/
annuli

sv, kan vi väll men jag ska försöka komma på olika saker att skriva i bloggarna då, jag menar att ha haft en sån lång paus me min blogg när jag har haft utan dator så nu ska jag komma igång igen



Jag har en ask i skåpet, de kostar 7€ :)

2012-01-31 @ 18:07:46
URL: http://annuli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0