My week

10 inlägg kvar och jag har lyckats skriva 100 inlägg i denhär bloggen.

Idag händer det typ ingenting här. Och inte imorgon heller. Eller på onsdag. Ska bara kolla på tv. Och busa med min kanin ;) ♥ Ikväll tar jag med kameran ut och fotar henne. Hoppas att hon är lika busig som igår :D Min lilla busunge ♥


MEN på torsdag drar veckans planer igång!
Torsdag - Utbildningsmässa i skolan och ridlektion på kvällen :D
Fredag - Jobbigaste skoldagen. Annuli får hem sin nya dator och vi ska snacka via Skype till 02:00 ;D
Lördag - HELG!! Och filmkväll på kvällen! :D
Söndag - BERGÖÖ!! :D :D Rida 14-15


Så ser min vecka ut :D Ganska slö nu i början.. Men sen på torsdag smäller det, haha :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0