Znark

Natt inlägg :D

Pappa tyckte att vi sku stänga av datorn nu.. Men jag bara: näää, jag och Annuli ska vara upp till 2. Haha, så då får vi gå ner och stänga av internet själva sen ;)


Men jaja. :) Igår vid Böle så fick jag rida en finnhäst :D Den var ganska stor, ungefär 155. Tror jag :) Lugn, snäll och välskolad. Det enda jag störde mig på var att den hade ner huvudet hela tiden... Annars var den jättebra :D

Vi fick skritta och trava :) Tränade på att sitta rätt i sadeln. Ridläraren gav en massa bra tips och rättade till vår sits då vi satt fel. :) Man lärde sig jättemycket! :D Och det som var bäst var att det bara var jag och min granne som var på lektionen :D Vi var inte 7-8 st som vi var i Sundom.. Gillar då vi är bara 2-3 st. :D

Vad gör ni en natt som denna? Sover kanske? Hehe ;) (Bildlöst...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0