Min skoldag

MIN SKOLDAG

Har gått lååååångsamt..
Modersmål x2. Jobbar med noveller.
InformationsTeknik x2. Började med Access.
Samhällslära. Babblaa.
Studiehandledning. Gjorde tester :)

Hahah, den har vi som tavla i högis ;)

Hihi, mitt favoritämne i skolan är ju typ studiehandledning nuförtiden ;D I sjuan var det typ värsta lektionen på hela veckan. Nu älskar man den lektionen ;) Men det är såå kuul nu då vi talar om utbildningar/andra stadiets skolor/yrken. Och vi ska söka i slutet av februari och jag har inte en j*vla aning om vart jag ska SÖKA! :O Men det löser väl sig. Får väl gå ett 10:e år om jag inte hittar på något annat ;)


Kommentarer
MEPS

sv: nää du får int ;) KLART du fååår :D

2012-01-24 @ 18:37:15
URL: http://thisismeps.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0