Min tråkiga skoldag

Hej!
Dålig update idag. Sorry for that. :(

Egentligen ska jag inte vara här vid datorn eftersom jag har 3 läxor + förhör imorgon. Men kunde ju inte låta bli eftersom ni vill ju ha något att läsa om ;) Skriver väl ett skol inlägg här nu först, ni måste inte läsa det om ni inte vill. :)

2 första lektionerna hade jag bildkonst/teckning. Vi började med nytt arbete. Denna gång ska vi måla/rita abstrakt och så som aboriginerna målar/målade. Random ;)
Sedan 2 timmar gymnastik. Då gick vi med stavar. :) Ganska kul, men man blev helt jättevåt av snön som föll hela tiden..
Sedan hade vi finska, ordförhör. Gick sådäär. Och så arbetade vi i övningsboken.
Biologi till sist. Hade ett förhör som vi inte behövde lämna upp till läraren :) Tur det för det gick ju inte så jääättebraa... Hrm.. ;) Sen svarade vi på frågor. Sen var det TACK och HEJ ;D

Tråkig skoldag, som vanligt då ;)


Kommentarer
Felicia

Hej! idag tar vi upp en lite känslig fråga hos oss,vad tycker du?

http://www.asslatjejerna.se/

2012-01-13 @ 08:34:31
URL: http://www.asslatjejerna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0