Min skolvardag

Tidsinställt.

Skola idag då. Yey. Väckning halv 8. Stiger väl upp 07:45. Wc, ner och äta, borsta tänder och hår. Kvart över 8, ut och mata Fläckis. 08:20, gå till bussen. Bussen kommer ca. halv 9. Om den är försenad så kan det ta 10-20 minuter innan den kommer. Då är man inte glad då det är kallt och då man har haft bråttom på morgonen.

Den har jag åkt med ;)
Kommer till skolan 10 minuter efter att bussen kommit efter oss. Först blir det morgonsamling i ca. 5 minuter. Sedan lektion 1, 15 min rast, lektion 2, ½ timme matpaus, lektion 3, 15 min rast, lektion 4, 10 min rast, lektion 5, 10 min rast, lektion 6, hem.

Kommer hem ca. 15:20. Läxor eller tv. Mat ca. 16:00. Läxor. Dator--> 21:00, stänga av. Mata Fläckis. Läsa. Sova.

Min skolvardag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0