Uträkningar, haha :)

Hej på er! :)

Har egentligen ingenting att skriva om men ni måste ju ha uppdatering annars blir ni sura ;)

Åååå, det sku vara SÅ mycket ENKLARE om man sku ha en häst! Då sku man kunna blogga om den - träningar, stallsmys osv.. Men jag har börjat spara pengar till en egen häst som jag ska köpa om ungefär 4-6 år :D

I min egenlagade ''spargris'' så lägger jag 4€ i veckan. Ganska mycket kanske ni tycker, men jag ligger ändå på plus:
En månad har 4 veckor (oftast) 4veckor x 4€ = 16€ på en månad. Och jag får ju månadspeng nuförtiden :D 20€ i månaden. Så jag ligger ju ändå 4€ på plus :D

Kanske ett affärsyrke skulle passa mig ändå? Haha :D
Har ju funderat på Merkonom på YA!..



Gjord av en:

''Låda'' :)
Hittade inte min riktiga så det fick bli en hemmagjord :)
Vad tycks? Hehe :)


Kommentarer
MEPS

uh ska du klar dej sen då de blir sommarsäsong å vi äter en b&j i vikon? höhö men va ekonomisk du e!

2011-12-29 @ 11:32:35
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Linneee

jaa hödu där går e undan mot hästin ;) själv så måst ja lägg 50 € i månaden nu varje månad så ja har råd me körkorte så e blir nog int nån häst fö mig!



humm merkonom !

2011-12-30 @ 19:12:27
URL: http://neea.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0