JULLOV

Hejsan hejsan! Nu är det JULLOV :D Woho!
Vi fick ut våra betyg idag. Jättekiva vitsord enligt mig :) Jag är nöjd :D Hoppas att man inte sänker helt galet mycke sen...

Jullov innebär STALL, TOMTE och GODIS, haha. xD Det där var bara nå random som jag kom på (A) ''Tomten'' kommer väl på lördag om alla varit snälla, hrm.. ;) Godis får man äta på jul :) Och stallet hänger man i då det är lov :) Jga och 2 kompisar ska till Bergö där runt nyår :D Och så ska vi 14.1 också :D :D Hoppas att det blir ett hästigt jullov det här!

Jag hade nog med kameran till skolan idag, men jag filmade bara lite. Inga foton på kameran = inga foton på bloggen. Men ni ska nog få en bild eller 2 ändå ;) Applåder till dem som orkade läsa allt!


Sööt ^^ (från www.google.fi, sök på ''jultomte'')

Ha de gött!
//Jen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0