Stalladag 14.1-12

Stalldagen förra veckan.

Först busade vi av hästarna i hagen :) Hihi, bättre än Cirkus Finlandia ;D Sedan tog vi in dem och började rykta. Sedan sadlade vi och så och ledde ut dem på stallplanen och satt upp :) Sedan skrittade vi till ridplanen där det fanns djup snö ;) Skumpigt att rida där än på ''platt'' mark. Sedan tränade vi på övergångar och så fick vi galoppera!!! :D Efter lektionen for vi ut på busrunda i skogen ;D Haha, bäst :D Efter det skötte vi om hästarna, paketerade in dem i täcken och gick sedan och fikade. Sedan släppte vi ut hästarna i hagen och tvättade hinkar. Sedan busade vi i stallet innan min pappa kom efter oss :) Lyckad dag :D

Jag red Lento :D


(Inga bilder eftersom jag trodde att jag lämnat kameran hemma och sedan upptäcker man att kameran var med i alla fall!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0