Funderingar

Hejsaaaan :)

Idag före religionstimmen/rellalektionen så sa en av mina kompisar att den utbildning som jag sku vilja söka till sku starta ändå! De sa ju, då jag var där på prao, att de inte sku starta den på hösten 2012. Men nu hade min kompisas studiehandledare sagt att de sku starta ändå!! :D Så jag tänkte att jag sku söka dit och ta kombiexamen på samma gång :) Alltså både Hästskötarexamen och studentexamen ;) Typ.

Men då jag kom hem och sa att YA ska starta sin utbildning i höst åt mamma så var hon inte direkt positiv.. De finns ju inga jobb som hästskötare här. Och jag ska ju ha egna hästar i framtiden. Men jag tänkte att då jag tar kombi på samma gång så får jag ju gymnasie på smma gång... Och kan söka till något som jag ska jobba som. Det blir som 3 års tänketid då ännu. Och under den tiden så får jag ju vara med hästarna och ta gymnasiekurser på samma gång.

Hihi :) Bild från google



Kommentarer
Madde

De låter ju riktigt bra jen :D

2012-01-25 @ 20:13:08
URL: http://livetformadde.blogg.se/
MEPS

ja tycker du ska sök dit, fö de e ju de du vill :)

2012-01-26 @ 16:09:59
URL: http://thisismeps.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0