Ridhushästar

Hallåisan!!

Far iväg med min granne om 35 minuter! :D Hihi, vi ska till Böle och rida 1 timme. ^^ Jag har inte hittat deras hemsida (om de ens har någon??) där man kan kolla vad de har för hästar så det ska bli intressant att se :D Hoppas att det inte är de vanliga ''sprakoga'' ridhushästarna... Men de har nog ridhus där, men ändå.

Jag gillar inte ''sprakoga'' ridhushästar. ;) Ridhushästar gillar jag nog, men inte såna som blir rädd för minsta lilla... :) Red ju en 7-åring vid Sundom som hoppla omkring lite hu som helst. Då vi sku galoppera blev han som en rodeohäst ;)

Ojoj, det ska nog vara Bergöhästarna och inte några andra! ;D Hihi ^^



Lena Furberg har tecknat bilderna :) Hon tecknar också i tidningen Min Häst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0