Hästar och dunder kur

Heeej!

Idag har jag mest bara chillat och så har jag varit ute en halv timme ;) Och spelar minecraft med min bror, haha xD
Jag sku ha farit med min granne till Sundom och kollat på då hon rider men då jag hostar än.. Så nu ska jag påbörja en dunder kur: Mycket vitaminer, sov och drick ordentligt och läsa hästböcker :) Vitaminer har jag käkat idag. Sov ca. 10½ timme inatt så det räcker väl :) Måste dricka mera saft/vatten/sodastream (haha) och läsa hästböcker :D Yes yes.


Alla dehär har jag läst :) De är lättlästa så man läser ut en per kväll. :)

Den läste jag i somras :)

Imorgon, om vädret tillåter, ska jag till Bergö och rida 2 timmar!! Vi ska hämta 2 kompisar före vi far till Bergö. Där rider vi 2 timmar och sen åker jag hem till kompisarna där mommo och moffa hämtar mig. :D Hoppas hoppas HOPPAS att det är BRA väder med 30 cm snö och 2 minusgrader (och sol). Det sku vara PERFEKT väder!!


Fult fejs xD

Håller ni tummarna med mig?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0