Systemkamera?

Nu ska jag käk en Kismet. Haha, först tränar jag och sen äter jag. Hmm, bra bra...

En annan sak: Jag och Annuli var till stan idag :) Sedan hade jag tänkt äta med dem på Rax men for hem och åt pizza istället. Ja, men då vi var i stan så kollade vi på kameror på Top Ten. Och nu funderar jag:
Ska jag skaffa en kamera ändå?
En Canon Eos 550D. Men jag sku bli utan pengar då eftersom hela årets månadspeng sku fara till det + allt annat jag fått och tjänat ihop. Men jag ska ju sköta min syster hela juni... Men de pengarna kommer väl att gå till årets ridläger. Nåja, får jag bra i vårens prov så har jag nog snart pengar igen. :)

Så vad tycker ni? SKA jag köpa eller inte. Kan inte bestämma mig....


Canon Eos 550D 599€


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0