Min skoldag

Hej!

Nu blir det ett skolnlägg igen ;) Ni behöver inte läsa det om ni inte vill...

Första lektionen hade vi biologi fast vi sku ha geografi denna termin. Men lärarna tyckte att vi sku ha biologi några veckor ännu. Sedan finska. Gjord något tråkigt i övningsboken... Sedan matte. Gick igenom ekvationer som har oändligt med svar och såna som inte alls har något svar. o.O
Religion hade vi sedan. Vi ska ha prov endera veckan före eller efter sportlovet. PROV REDAN säger jag bara. ;) A-tillval till sist. Jag hade Huslug Ekonomi. Vi lagade kycklingsallad och osttebröd. Mums! :)
Sedan var det bara TACK OCH HEJ!! ;D 2 läxor till imorgon. De ska jag laga nu, men först ska jag förbereda 2 inlägg åt er :)


Haha ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0