Igår och idag

Hejsan hoppsan!

Bloggade inte igår. Var och red och så spela jag och min bror minecraft xD Och sen måst vi stänga av... Var jättekul då vi var och red igår! Var i terrängen 1½ timme. Jag red Sälli. Fick han att hoppa en gång :D Över ett litet dike, hehe. Och så övade vi på skänkelvikningar på en skogsväg ;) Jättekul! :D

Idag har vi varit i stan typ hela dagen. Jag köpte en termometer som visar utomhus grader, inomhus grader och klocka. :) Och så köpte jag ett par byxor från H&M och en Hästfocus tidning från ABC där vi var och åt :) Och en säng från Sotka :D 120cm bred, mjuuuk :D Får hem den imorgon :D


Byxorna :) Kosta 19,95€ typ.


Kommentarer
MEPS

JA VILL Å HA EN BRED SÄNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-01-05 @ 11:48:42
URL: http://thisismeps.blogg.se/
MEPS

JA VILL Å HA EN BRED SÄNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-01-05 @ 11:48:46
URL: http://thisismeps.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0