Back to School

Söndag idag. Det gör ingenting att det blir söndag på jullov/andra lov. Men nu då jullovet är SLUT så är det som SHIT, IMORGON BÖRJAR SKOLAN!! VILL INTE!!, ungefär. Tycker att detta jullov har gått jättefort!! Kanske för att jag har sovt halva dagarna, haha ;D Måndagens läsordning blir INTE rolig denna termin.. Vi ska ha fysik 2 första lektionerna = räkna. Sedan har vi matte de 2 följande lektionerna = räkna. Så halva måndagen = räkna! Usch.. Okej, nu har jag skrivit en massa bolla här. Grattis till er som orkat läsa allt! :)


Haha, ungefär såhär fullproppad brukar våran buss vara! Men alla i bussen är nog inte såhär glada...

+Att uppdateringen kommer inte att vara den bästa under skolvardagarna! Skola 9-15. Kommer hem 15:20. Mat & Läxor. Sen blir det dator till klockan 21:00 om vi inte måst gå ut. Då jag är vid datorn så ska jag försöka orka blogga ;) OM jag har något att skriva om. Kom gärna med förslag! Vad vill just DU läsa om? Tack för att ni besöker!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0