Fisk

Tack för alla kommentarer Meps ;) Kom bara ihåg min 1€ på lördan så klarar jag mig nog i sommar, hähä ;D

Idag var jag ju såå duktig och steg upp kvart före 12. Igår blev det nästan halv 1 tror jag. Och då hinner man ju knappt göra något. :P 

Till en annan sak: En av våra fiskar dog igår. Och de andra fiskarna hade ätit upp han! Så det var bara skelettet kvar :S Och vi bara: Ring brandkåren! Och då kom pappa upp x) Så nu har vi bara 8 fiskar och 2 sugfiskar. I november hade vi 13 fiskar allt som allt. :P Men vi ska väl snart köpa nya :D Alltid kul med nya fiskar :D


Såna fiskar har vi haft. Bild: google.se

Have a nice day :)


Kommentarer
MEPS

nää ja tänkt behåll den dä euron... heheh nånej men ja ska försök kom i håg, ja ha ÄNTLIGEN fått våxla nå pengar så nu har ja ti ge åt dej :D

2011-12-29 @ 18:54:41
URL: http://thisismeps.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0