Varning! Skolinlägg!

Dagen började med 2 lektioner modersmål. Tråkiga och trööga! -.- Sedan lunch med världens godaste sallad :D Tro det eller ej, men den var god :) Efter maten hade vi A-tillval. Det betydde att det var dags för Informationstekniksprov för mig ;) Gick bra. 2 timmar senare hade vi samhällslära. Då gick vi till samma datorsal som jag hade varit 2 lektioner i redan... Jippi. Då testade vi ''Valmaskiner'' eftersom vi ska ha presidentval igen. Efter det hade vi studiehandledning. Det är roligt nuförtiden. I sjuan sööög det ;) Men nu talar vi om yrken. Och jag vet inte alls vad jag ska utbilda mig till!! :O

Hur har er dag varit? :)

Ahaha, sökte på ''YA'' på google och hittade denna bild:


Ganska söt ;)
Nu ska jag fortsätta med läxorna! Ses senare ikväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0