Goodgame Fashion

Hej! For in på spel.se och på Goodgame Fashion. Och mina nysydda kläder var BORTA -.- Så då var det bara att börja om.

http://www.spel.se/spel_/goodgame-fashion.html <-- länk till spelet

Okej. Men nu vet jag inte vad jag ska blogga om. Ska snart gå ut och mata min puppe :) Tänkte ju fota henne igår men hon orkade inte komma ut ;) Blev nog några mörka-inne-i-inneburen-bilder. Ni kan få dem imorgon eller så för jag orkar inte gå efter kameran. Hihi.

Fiskaaar :) Några av våra fiskar rättare sagt.

Bloggar inte mera idag, tror jag :) Dt kommer ett ''natti'' inlägg men inte något annat. Imorgon kommer 2 tidsinställda inlägg under dagen :)

See you tomorrow :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0