Välkommen till min nya blogg!

Välkomna hit allihopa!
Jag är en tjej på 16 höstar som heter Jennifer men kallas Jennuli och Jen. Därför heter bloggen just Jennulisblogg :)

 Jag älskar hästar och min kanin över allt annat här i världen :) Mina intressen är att rita, läsa och att vara vid datorn :) Rider gör jag också. Jag brukar rida en gång i månaden, ungefär, vid Bergö.
Jag bor i Finland. Jag har en kann som fyller 7 år i maj som heter Fläckis :) Hon kommer säkert att synnas här också i framtiden :) Fiskar har vi också här hemma.

Jag bor då med min mamma, pappa, syster och bror. Jobbiga syskon, haha ^^
Men ett minus här bland allt positivt är att min uppdatering är inte den bästa... Men jag skall försöka uppdatera ungefär 3-5 nlägg per dag :) Hoppas det duger ^^ Så mycket bilder på mig själv kommer det nog inte att komma heller eftersom jag inte gillar att lägga ut bilder på mig själv på nätet :/

Men nog snackat nu. Hoppas ni kommer att gilla bloggen! Designen skall jag börja jobba med nu.... :)


Jag på Tirre vid Bergö. Föll av henne samma dag, hehe ^^

Fläckis, min kanin ♥

Ha det bäst!
//Jennuli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0