Nyår, Bland annat

Hej på er igen!
Vet inte vad jag ska skriva om.. Funderade på att ta fram mitt A5-ritblock och teckna lite. Så får ni se resultatet sen :) Blir ju en häst såklart eftersom jag inte kan rita annat, haha. :)

Imorgon är det nyår :D Jag åker bort till en kompis 21:00 och kommer hem på söndag någongång :) Så jag sak förbereda några inlägg ännu idag. Så ni har något att läsa om fast jag inte är hemma. Låter det bra? :D

Måste bara fråga: Har NI några nyårslöften? Jag brukar ha men jag uppfyller dem typ aldrig, haha ;D Men iår ska jag väl ha några. Jag ska bli ännu flitigare i skolan, höhöhöh. Och så ska jag spara till hästen, 4€ i veckan. :) Men något annat vet jag inte. :)


Från Google :)


Kommentarer
MEPS

hähähä man e ju ALLTI så bra p¨å att håll nyårslöften...

2011-12-31 @ 14:31:52
URL: http://thisismeps.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0