God eftermiddag ;)

Idag är jag hemma från skolan igen.. Har varit hemma nu måndag och tisdag på grund av hosta, snuva och liite feber... Idag har jag inte feber men hostar nog ännu... Far väl till skolan på julfesten imorgon för den vill man inte missa! :) Kameran med, bilder kanske. :) För att min kamerablixt är ju inte den bästa... -.- Så det blir bara mörka bilder. Betyget får vi ju också imorgon, hoppas det är bra vitsord där :D Hehe ^^

Så idag skall jag bara chilla och fota tror jag? Och blogga förståss :D Headern fixade jag igår kväll, så jag ska väl bråka lite med alla ''designkoder''. Är ju inte direkt proffs på dem ;) För det här är min andra design som jag gör, ehehe.

Random bild från i höstas, mums :D

//Jennuli



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0